Az ó év búcsúztatása, az új naptár beszerzése: ingyenesen letölthető naptárak a gyerekszobába

Ahogy a karácsony lecseng és közeledik az év utolsó napja, egy-két órát az évértékelésnek szentelek. Előveszem a határidőnaplómat, tudatosítom magamban, mely célkitűzéseimet sikerült megvalósítanom és melyek csúsznak át a következő évre. image1_20.jpeg

Átlapozom a jegyzeteimet, a fontosabb eseményeket kiírom, összegzem magamban, hogy mit csináltam volna másként, mire kell több időt szánnom. És ezután következik a kedvenc részem: a következő évi naptár felavatása. Szeretem előre látni, hogy mely hétvégéink foglaltak egészen biztosan családi ünnepek miatt, ellenőrzöm a hosszúhétvégék számát (jövőre jó sok lesz! ;)), kalkulálok a nyaralásokkal, szűrővizsgálatokkal és a fontosabb feljegyéseimet is átvezetem. Idén azonban nincs mit felavatnom.

Vagy nagyon elkéstem és a szorgos nőtársak elkapkodták előlem a szuper naptárakat, vagy túlságosan határozottak az elképzeléseim. Az előző két évben a DM által kiadott Life Book-okat használtam, amiket Papetri Paperworks kedves illusztációi díszítettek. Viszont a 2018-as kiadásnál valami nagyon megváltozott, így nem ruháztam be rá. 

Szeretem, ha egy naptár szép, inspirál. Ha szívesen forgatom a kezemben, produktívabbak a mindennapjaim. Funkcionalitását tekintve nekem a heti beosztású vált be, így könnyebben átlátom az előttem álló napokat. Mimivel nincsenek órára pontosan beosztott, sűrű programjaink, ezért elég, ha a határidőnapló egyik felén van egy-egy rubrika napoknak, másikra pedig szorgosan jegyzetelhetem a bevásárlások és a tennivalók listáját. Igen, én is nagy listaíró vagyok. A hagyomásosabb grafomán fajtából.   

Szóval, ha valaki találkozott a fenti elvárásoknak megfelelő 2018-as naptárral, kérem jelezze!

Az interneten több évértékelő, tervező kisfüzet is fellelhető egyébként (pl. ITT és ITT) amik hatalmas lendületet adnak a következő évre. Segítségükkel könnyen áttekinthetjük az elmúlt évet, leírhatjuk a céljainkat a jövőre nézve, amik így könnyebben megvalósíthatóak.
image2_6.jpeg

Az év végén elkezdtem kialakítani egy rendszert, ami többé-kevésbé bevált, így az új évben már két tervezőt is használok majd. Egyet a mindennapoknak, egyet pedig a blognak. Rengeteg kedves, ösztönző visszajelzést kaptam Tőletek az elmúlt időszakban, amit ezúton is nagyon szépen köszönök! Igazán jól esett minden sorotok. A gondolataim szárnyalnak, szükség lesz egy jó vastag füzetre, amiben be tudom osztani a bejegyzéseket és a videókat. 

Tervezőre a legkisebbeknek is szüksége lehet és most, hogy az adventi kalendáriumok kifogytak, teret adhatunk a szebbnél szebb, viccesebbnél viccesebb 2018-as falinaptáraknak. A Pinteresten találtam jópár ingyenesen letölthető példányt, amik fiúk, lányok, kicsik és nagyok szobájában is megállják helyüket. Mimi kuckójába biztosan kinyomtatom az első sorozatot. Remélem, ő is legalább annyira odáig lesz érte, mint én! Kattintsatok a képekre, melyek átirányítanak a honlapra, ahonnan letölthetők ezek a csodák. 
januar.jpg

 februar.jpg

 
marcius.jpg

aprilis.jpg

majus.jpg

tcm-dinosaur-calendar-6-june-768x994.jpg

julius.jpgoz.jpgszepseg.jpggyuru.jpg

szuper.jpg2018-ghostbusters-5x7-768x1075.jpg tcm-osw-2018-onepagecalendar-5x7-768x1075.jpg

Ha tetszett a bejegyzés kövesd a blog Facebook oldalát, így biztosan nem maradsz le a következő posztról, az Instagramon  és a YouTube-on pedig egy pici betekinthetést engedünk az életünkbe. 

 

A blogon található valamennyi írás és kép a szerző, Endrész Tímea szellemi terméke és mint ilyet, szerzői jog védi. A képek, írások (beleértve az írások részleteit) a szerző engedélye nélküli jogosulatlan átvétele, közzététele, átalakítása, vagy bármilyen formában történő felhasználása jogi következményeket von maga után.

Címkék: lifestyle lélek DIY