Így készül a nyár legtrendibb táskája

Ismerős a szituáció amikor néhány hónap, néhány év anyaság után a pelenkázótáska és a hátizsák opcióján kívül nincsen egyetlen egy táskátok sem, amit gyerekmentes övezetbe vihetnétek? Nos, én is így jártam néhány héttel ezelőtt. Egy blogger programra voltam hivatalos, ahová egyszerűen nem volt egy olyan táska, amit szívesen magammal vittem volna. (FIRS WORLD PROBLEM)

diy_pom-pom_bag.jpg

Ezután nem sokkal a férjemnek az édesanyja (nem szeretem kimondani azt a szót, hogy anyós, olyan pejoratív) meglátogatott minket és ajándékba kaptam tőle egy székpárnát. Amint megláttam, tudtam, hogy ez nem csupán egy lakásdekorációs eszköz. Sokkal többre hivatott!

summer_bag.jpg

Idén nyáron a fast fashion üzleteket és a pinterestet is ellepték a bambuszból és a raffiából készült bojtokkal, pom-pomokkal díszített,  kerek alakú kézi táskák. Szerintetek is ilyen párnából készítik őket? :D

Hozzávalók:

  • raffia székpárna (lelőhely: PEPCO)
  • fonal
  • pom-pom készítő (oppcionális)
  • olló
  • cérna
  • ragasztó pisztoly

pom-pom_hozzavalok.jpg

 Elkészítés:

1. Első lépésként a párna egyik tetejét szétvágjuk. Ez lesz a táska "szája".  A táskában található kör alakú, raffia tömőanyag tökéletes tányéralátét lehet kerti partyk esetén.

2. Ezután a varrást megerősítjük a táska "szájánál" és az esetleges sérüléseknél.

3. Elkészítjük az általunk kiválasztott színben, méretben és kellő mennyiségben a  pom-pomokat. Ehhez ma már lehet kapni speciális pom-pom készítőt. Én egy budapesti üzletben találtam egy egész szettet, de home made módon egy kartonból kivágott kör alakú sablon is a segítségünkre lehet. A pom-pomok szépsége a tömöttségükben rejlik. Így amint elkészült ne sajnáljuk jó alaposan megnyírni őket. A pom-pom készítés rejtelmeiről számtalan videót találtok a YouTube-on, például ITT.

4. Az egyszerűség kedvéért én egy ragasztópisztoly segítségével rögzítettem a díszeket a táskára, de tűvel és cérnával (és egy kis türelemmel) is megoldható ez a feladat.

5. A táska füle fonás technikával készült. Ahogy a fotókon is látszik fonalból csináltam a füleket, de most, hogy néhány hete használatban van, elmondhatom, hogy nem volt a legjobb döntés, mert nagyon könnyen koszolódik. A következő táskánál spárgát fogok használni.

A következőnél? Bizony, jól olvastátok! Érdemes követni Instagramon, mert hamarosan egy szerencsés megnyerheti a nyár legmenőbb táskáját!

6. Egy meglévő táskám hosszú pántját könnyedén átfűztem a raffián, így akár vállon hordva, kényelmesen is hordhatom.

pom-pom_taska.jpg

(fotó: Domonkos-Meggyesi Kriszta)

Nah, milyen lett? Hogy tetszik? Ugye, hogy pofonegyszerű? És nem mellékesen cirka 2.000,-Ft-ból abszolválható.

Ha Nektek is elnyerte a tetszéseteket és Ti is elkészítitiek, kérlek, küldjetek róla egy fotót.

Ha tetszett a bejegyzés kövesd a blog Facebook oldalát, így biztosan nem maradsz le a következő posztról, az Instagramon és a YouTube-on pedig egy pici betekinthetést engedünk az életünkbe. 

A blogon található valamennyi írás és kép a szerző, Endrész Tímea szellemi terméke és mint ilyet, szerzői jog védi. A képek, írások (beleértve az írások részleteit) a szerző engedélye nélküli jogosulatlan átvétele, közzététele, átalakítása, vagy bármilyen formában történő felhasználása jogi következményeket von maga után

Címkék: táska nyár anyaság DIY