Három hipergyors húsvéti DIY dekor

A mai bejegyzésben három nagyon egyszerű, mégis mutatós DIY ötletettel készültem, amit akár a gyerekekkel együtt is el lehet készíteni. Nálunk mindegyik a húsvéti asztal dísze lesz, így nem csak a hasunk, de a lelkünk is jóllakik a szépségtől az étkezések alkalmával. 

virag_kellekek.jpg

ÚJRAHASZNOSÍTOTT KASPÓK HOZZÁVALÓI:

  • tavaszi virág
  • konzervdoboz
  • festék
  • ecset
  • nyuszis minta
  • olló
  • ragasztó
  • moha

Az igazat megvallava ezt az ötletet a kényszer szülte. Nem volt itthon szabad kaspóm, így a férjemtől kapott jácintokat nem tudtam mibe átültetni. Mivel kutyusunk és cicánk is van, konzervdoboz mindig  fellelhető a háztartásban. 

1. Miután alaposan kimostam a dobozokat két rétegben fehérre festettem a külső oldalukat. 

2. A nyuszis mintát körbevágtam és ráragasztottam a megszáradt konzervdobozra.

3. Ezután már csak az átültetés volt hátra.

4. A virágok tetejét frissen szedett mohával díszítettem.

viragok_1.jpg

TOJÁSFA HOZZÁVALÓI

  • váza
  • faágak
  • moha
  • műanyag vagy hungarocell tojás
  • ragasztópisztoly

 tojas_hozzavalok_1.jpg

Elmondhatatlanul hiányzik a tavasz, a természet. Múlt héten Gyulán jártunk (korábbi programajánló ITT) és az erdőben sétálva szedtem egy kisebb szatyornyi mohát. Tudtam, hogy ő lesz az idei húsvéti dekor főszereplője, ő csalogatja majd be a természet zöldjét az otthonunkba. Az elkészítés módja roppant egyszerű: a műanyag tojásokra ragasztópisztoly segítségével rögzítettem a mohát.

A tojásfánkat idén még egy üvegdísz is ékesíti, amibe gyönyörű tollakat rejtettek, valamit a kedvenc  kő-drót bogaraim is előbújtak. Próbáltam az alkotót nevét megkeresni, hogy megosszam Veletek a csodás munkáit, de sajnos nem találtam. Azt tudom, hogy a Vörösmarty téren lévő karácsonyi vásárban találtunk rájuk pár évvel ezelőtt.

mohatojas.jpg

uvegtojas.jpg

 tojasfa_1.jpg

NYUSZÓS SZALVÉTAHAJTOGATÁS HOZZÁVALÓI

  • szalvéta
  • főtt tojás
  • alkoholos filc
  • befőttesgumi/cérna

tojas_hozzavalok.jpg

1. A szalvétát szétnyitottam úgy, hogy a visszája legyen felfelé.

2. Az asztalkendőt úgy hajtottam félbe, hogy az egy háromszöget formázzon.

3. A háromszög alapját nagyjából 2 cm-es sávban elkezdtem feltekergetni.

4. A megsodort szalvétát félbehajtottam és a közepére egy főtt tojást ültettem.

5. A tojás tetején a szalvéta két "fülecskéjét" cérnával kötöttem össze.

6. A tojásra arcot rajzoltam egy alkoholos filc segítségével.

szalveta_hajtogatas_1.jpg

kesz_nyuszi_1.jpg

Ha kipróbájátok valamelyik ötletet, kérlek osszátok meg velem is! És egy kis spoiler... A következő blogposztban egy recepttel érkezem, megmutatom nálunk mi kerül idén a húsvéti asztalra. ITT olvashatjátok! 

Ha tetszett a bejegyzés kövesd a blog Facebook oldalát, így biztosan nem maradsz le a következő posztról, az Instagramon és a YouTube csatornánkon pedig egy pici betekinthetést engedünk az életünkbe.

A blogon található valamennyi írás és kép a szerző, Endrész Tímea szellemi terméke és mint ilyet, szerzői jog védi. A képek, írások (beleértve az írások részleteit) a szerző engedélye nélküli jogosulatlan átvétele, közzététele, átalakítása, vagy bármilyen formában történő felhasználása jogi következményeket von maga után.

 

Címkék: húsvét DIY