8+1 tipp bababiztos karácsonyi dekorációra

Novemberben arról kérdeztelek Titeket, milyen karácsonyi tippet olvasnátok szívesen a blogon. A bababiztos lakásdekoráció toronymagasan vezetett a szavazásban, így a mai bejegyzésben megmutatom, mivel dekoráltam Mimi szobáját idén.

Ha bababiztos dekoráció, akkor papír. Olcsó és gyors megoldás, nem mellékesen pótolható. :)

image1_9.jpeg1. Mézeskalács füzér 

A4-es papírra mézeskalácsemberkéket rajzoltam, kivágtam majd barna temperával festettem őket. Fehér, zöld és piros festékkel kaptak egy kis dekorációt, pont úgy, mint a valódi mézeskalácsok. A kezüket kilyukasztottam majd egy zsinegre felfűztem. 

Fiús szobába ugyanezt a dekort el tudnám képzelni autókkal, amiknek a tetejére fenyőfa vagy karácsonyi ajándékok vannak felerősítve.

2, Hópelyhek

hop.jpgBiztos vagyok benne, hogy általános iskola alsó tagozatában mindannyiunk találkozott ezzel a pofonegyszerű technikával. Nem kell hozzá különösebb kézügyesség csupán egy kör alakú papír és egy hegyes olló. Én az egyszerűség kedvéért muffin kapszikat használtam, de kör alakban kivágott sütőpapírral is nagyon mutatós hópelyhek születhetnek.

A papírt háromszor félbe hajtjuk, majd elkezdjük ollóval mintázni. Rengeteg sablon található az interneten. Bevallom, nekem nem volt türelmem azok szerint haladni, ezért nálunk nincs két egyforma.

3. Matrica

A leggyorsabb, legegyszerűbb és legkönnyebben variálható dekoráció a falmatrica, ezért akinek az előző ötlet túlságosan sziszifuszi, azoknak tökéletes lehet ez az instant megoldás. Hópehely, csillag, fenyőfa, erdei állatok... Csak a fantázia szabhat határt.

angyalfa.jpg4. Angyalfa

Minap a délutáni sétánk során mutatós kacskaringós ágakat találtam a parkban. Alapos tisztítás után vázába tettem őket, egy vékony fényfűzért tekertem köréjük, és fából készült angyalkákat aggatam rájuk. Persze Mimi párat már elcsaklizott belőlük, de a fa szintén bababarát alapanyag, így egyikük sincs veszélyben.

5. Fényfűzérek

Ha már az imént szóba került... Ha karácsony akkor hangulatos fények. Mióta feltalálták az elemmel működő égősorokat nem kell aggódnunk, hogy a babáink megtalálják a konnektort. Fényfűzért, fényfűzért mindenhova! Ablakra, polcra, üvegekbe, képkeret köré...

kep.jpg6. Képkeret

Már nyár óta őrizgetem ezt a kiselejtezett szürke képkeretet. Láttam magam előtt ahogyan a gyöngysorként díszelgő ezüst gömbökön megcsillan a fény, Ez az a dekor, ami mágnesként vonza a gyermekek tekintetét, így javaslom, ha a picink még nincs abban a korban, hogy megértse, mindent a szemnek, de semmit a kéznek, inkább mellőzük a használatát, vagy tegyük olyan magasságba, ahol a pici biztos nem éri el. 

7. Párnahuzatok

A legkézenfekvőbb dekorációs ötlet, ami minden új évszak vagy ünnep közeledtével eszünkbe juthat, a díszpárnák áthúzása. Mikor a karácsonyi szezonnak vége, árgus szemekkel figyelem a leárazásokat. Minden évben egy-egy jópofa darabbal bővítem a párnahuzat gyűjteményünk, a férjem legnagyobb örömére. (Csókollak!) Idén erre és erre fáj a fogam.

8. Fotók

A párnahuzathoz hasonlóan egy jól megválasztott kép is teremthet ünnepi hangulatot az egész szobában. (fotó: @jnssynoemi)
kari.jpg

8+1 Adventi kalendárium

A legutóbbi bejegyzésemben egy DIY adventi naptárat készítettem Miminek. Egy feltűnő kalendárium is lehet ékes dísze a babaszobának. Láttátok már a miénket?

 Ha tetszett a bejegyzés kövesd a blog Facebook oldalát, így biztosan nem maradsz le a következő posztról, az Instagramon  és a YouTube-on pedig egy pici betekinthetést engedünk az életünkbe. 

A blogon található valamennyi írás és kép a szerző, Endrész Tímea szellemi terméke és mint ilyet, szerzői jog védi. A képek, írások (beleértve az írások részleteit) a szerző engedélye nélküli jogosulatlan átvétele, közzététele, átalakítása, vagy bármilyen formában történő felhasználása jogi következményeket von maga után.

Címkék: video karácsony DIY