Villámgyors adventi kalendárium

Sziasztok! Timi vagyok, karácsony imádó. :D

November közepén kinyomtatom az ünnepi tervezőt (ITT és ITT is találhatsz), beosztom a teendőket, papírra vetem az ajándékötleteket, kigondolom a sajátkézzel gyártott meglepetéseket, kitalálom a menüt, összeírom a takarítási és bevásárlási listát, felkutatom a beszerző helyeket, összeállítom a karácsonyi playlistet, kidekorálom az otthonunk, adventi koszorút és ajtódít készítek...

Tavaly decemberben a karácsony szelleme épp hogy megérintett minket, hiszen Mimi három hónapos volt akkor. Nah... Hát hogy is mondjam? Volt jobb dolgunk is. :D Idén duplán bepótolunk mindent. Készüljetek! Ünnepi muzsikában, fényárban, mézeskalács és forraltbor illatban fog úszni a blog és a YouTube csatorna is. :)

Egy hét múlva december első napja! Elő az adventi kalendáriumokkal! Hogy még nincs? Akkor ajánlom figyelmetekbe a következő csináld magad videót! 

 

Hozzávalók:ak.jpg

24 db papírguriga

sütőpapír

olló

íróeszköz

ragasztópisztoly

dekorpapír

elemmel működő égősor

1 db kartonlap

1. Első lépésként a sütőpapírból akkora darabokat vágtam, amikkel a papírgurigák egyik végét be tudtam később csomagolni. 

2. A kis papírokat 1-től 24-ig beszámoztam.

3. A számozott sütőpapírdarabokkal becsomagoltam a papírgurigák egyik végét.

4. A kész gurigákat összeragasztottam. Egy sorba négy darab került.

5. Az így kapott téglatest oldalait beborítottam dekorpapírral. Az idei ÉVA Magazin advent különszámában csodálatosabbnál csodálatosabb papírokat találunk, melyek INNEN letölthetőek.

6. Kartonból háztetőt készítettem.

7. Az így elkészült kalendáriumba hátulról beletöltöttem az apró meglepetéseket.

8. A kalendárium teteje mögé elrejtettem az izzósor elemtartóját. Minden fakkba bevezettem egy-egy darabot az égőkből. 

 

img_9557.JPGHogy mit tartalmazhat egy 15 hónapos kislány első adventi kalendáriuma? Gumilabdát, buborékfújót, hajpántokat, egészséges nassolnivalót, lufit, fababát, matricát. Lehet arról eszmecserét folytatni, hogy mennyi idős kortól érti meg egy gyermek az adventi naptár lényegét. És arról is, hogy felesleges egy ilyen csöppségnek vagy sem. Azonban ne feledjük, a bontogatás közben kettős az öröm, hiszen létezik az ajándékozó és a megajándékozott öröme is. Bolondok lennénk megfosztani magunkat a boldog mosoly látványától.  

 

A blogon található valamennyi írás és kép a szerző, Endrész Tímea szellemi terméke és mint ilyet, szerzői jog védi. A képek, írások (beleértve az írások részleteit) a szerző engedélye nélküli jogosulatlan átvétele, közzététele, átalakítása, vagy bármilyen formában történő felhasználása jogi következményeket von maga után.

Címkék: video karácsony DIY